۲۷۷.پشتِ ترافیکِ ذهنم تو یک آهنگِ آرامی...

ولی به هر کسی نگو زندگی! کسی که زندگیت باشه میفهمه کِی ناراحتی، کِی دلت سکوت میخواد، کِی دلت حرف میخواد... کسی که زندگیته وقتی پیدات نیست، زنگ نمیزنه دعوا کنه بگه مشکوکی! سرک بکشه... زنگ میزنه از استرس صداش میلرزه، نگرانته! میگم به هرکی نگو زندگی چون زندگیت اونیه که هرکاری میکنه تو بخندی! #حامد_رجب‌_پور 

۲۷۶.کاش نمیدونستم...

آدم وقتی چیزی رو فهمیده، دیگه نمیتونه ندونه! وقتی که فهمیدم چشم های زیبایی داری، وقتی که فهمیدم گودی انگشتات همیشه گرمه، وقتی که فهمیدم موقع لبخند زدن چشات ریز میشه، دیگه بعد از اون نتونستم ندونم... میدونی چیه؟ آدم میتونه نخواد، میتونه نره، میتونه بمیره، میتونه سکوت کنه، میتونه بخوابه، میتونه خودش رو حبس کنه؛ اما نمیتونه وقتی که چیزی رو فهمید، دیگه نفهمه... اگر میتونستیم چیزهایی رو که میدونیمو فراموش کنیم، تحمل زندگی راحت تر بود. لعنتی کاش نمیدونستم! #الهه_سادات_موسوی 

۲۷۵

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۷۴

گفتی صبرت حدی داره

گفتم میدونم

گفتی اگه صبرت تموم بشه بد میشه

بازم گفتم میدونم

اخرش گفتی پس بازی نکن با صبرم!

بغض گلومو بدجوری گرفت...

فقط تونستم قط کنم...همین!

‌۲۷۳.هرجایی بری باز تنهایی...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۷۲.کنار تو که دنیامی چقدر بهتر میشه حالم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۷۱.دل آن زمان ربود که نا مهربان نبود

خیلی تلخه و سخته برام گفتنش

ولی دلم خیلی واست تنگ شده...

۲۷۰

دیشب بعد یه ماه اومدم خونه...دلم به شدت تنگ بود براشون:))

تو این دوهفته ای که هیچ خبری نداشتم ازت...این اولین شبه که انقدر دلتنگتم...دلم حتی واسه بیشعوربازیات هم تنگ شده...تو این دوهفته انقدر خودمو خسته میکردم که سرم به بالش نرسیده بخوابم...که وقت نشه...که اگه خواستمم نتونم بهت فکر کنم...