۲۶۶.خیلی وقته دلم میخواد بگم دوستت دارم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

265.پارسال یه همچین روزی:)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۶۴.با خیالت عمری روز و شب درگیرم

دیگه برام عادی شده

این دور شدنه...

این سرد شدنه...

خورد میشم

ولی به روم نمیارم

یادته؟

گفتم سنگ میزارم رو دلم...

خندیدی:))

حالا واقعا دارم سنگ  میزارم رو دلم:))

خوش باشی!!

۲۶۳.رفتن همیشه اختیاری نیست،آدم به جاهایی رو مجبوره

چند روز پیش که حرف میزدیم فقط بغض تو گلوم بود

پشیمون کردی

از گفتن حرفم...

از این که فکر میکردم لااقل میتونی خوب گوش کنی

ولی تو هم ادم قضاوت کردنی...

ادم نصیحت کردن...باید میفهمیدم...تو هم فرقی نداری

یه روزی فرق داشتی

ولی عوض شدی

زندگی ادما رو عوض میکنه...تو مقصر نیستی

دلم دروغ نمیگه

همه چی عوض شده...

بیشتر از همه خودت...

۲۶۲

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۶۱

کاش مثل تو بودم

فراموشکار

فراموشکار و بی تفاوت

کاش فراموشکار بودم

تا مثل تو همه اون شبارو یادم میرفت

همه اون حرفا...

همه اون محبتایی که حالا به تک تکشون شک دارم...

من تنها بودم...خیلی

اما تو تنهاترم کردی

ولی من ضعیف نبودم و نیستم

حتی بدون تو  هم میتونم سرپا بمونم...

فقط

جواب دل شکستن چیه؟؟؟