۱۸۷

دیروز میون همه مهربونیات

ارزوهامو نابود کردی!

۱۸۶

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۸۵

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۸۴.غصه نخور دیوونه،کی دیده شب بمونه؟

یه روزی به همه نگرانی های این روزام...به همه اون دلهره هام

لبخند میزنم:))

۱۸۳

از نگاه بابا این روزا متنفرم

از زخم زبوناش

به ظاهر دل سوزوندناش

اجباراش

اینکه کارشو میکنه و اخر میگه

من با تو کاری ندارم خودت میدونی!!

هه

از این روزا متنفرم

۱۸۲.یادم نمیره این روزا رو:)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۸۱.واسه دل تنهام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۸۰

کاشکی بد نشود آخر این قصه بد...:(

۱۷۹

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۷۸.خوب نیستم

در من یک تیمارستان وجود دارد، یک تیمارستان با هفتاد تختخواب، هفتاد تختخواب با هفتاد دیوانه. و سخت‌ترین کار دنیا را من می کنم، زمانی که از من می‌پرسند: خوبی؟!

و من باید یک تیمارستان هفتاد تختخوابی را آرام کنم و با متانت صادقانه‌ای بگویم بله امروز خیلی خوبم!


پویان_اوحدى