۲۱۰.امشب یک سر شوق و شورم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۰۹.نفس...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۰۸.خواب من و قرار من بی تو به سر نمیشود

نمیدونی امشب وقتی تو سالن مطالعه بودم و دیدم زنگ زدی تو دلم چه بلوایی شد...وقتی بهت زنگ زدمو صداتو شنیدم چقدر خوب شد حالم...وقتی چهل دقیقه تو سرما بودم و نفهمیدم چجوری گذشت...وقتی  سربه سرم میذاشتی و میخندیدی...نمیدونستی با دلم چیکار میکنی...چقدر شنیدت صدات ارومم کرد...گاهی وقتا حاضرم جونمو بدم وایه یک لحظه شنیدنش...تو چجوری اومدی ...چجوری؟

کاش الان بودی...تا خود صبح کنارت گریه میکردم

۲۰۷

تو این مدت اتفاقات زیادی افتاد

از تولد تا دلتنگی و حرف زدنام با م توی سرما حیاط

از امتحانای میانترم و  استادا و حاشیه دانشگاه

تا دعواهای اتاق

دلم واسه م تنگ شده

واسه صداش

واسه حرف زدنش

دلم واسه قبلنای خودم خیلی تنگ شده

خدایا ...

تهش چی میشه؟

هیچوقت ادمارو به چیزی که قسمتشون نیست عادت نده

۲۰۶.بهشت

زیر این سقف

خونه بابا

خود_خود_بهشته