۳۰۲.اهداف ۹۹

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۳۰۱.سالی که گذشت...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۳۰۰

دوست داشتن تو وایه من فقط رنج اور بود...

عذاب داشت و فکر و نگرانی...

ولی من واسه تو...

چقدر دور شدیم از هم...

حرفام و بغضم تو گلومه

دوست داشتم یبار بهت بگم...که پشیمونم و خوومو لعنت میکنم....واسه اینکه بخاطر تو خیلی چیزارو بیخیال شدم...

تو سر زندگیتی

منم و دلم..

منم و دلتنگیام

لعنت به تو...

۲۹۹.کرونا!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۹۸

دلتنگی که شاخ و دم نداره...من دقیقا الان به بدترین شکل دلتنگتم....ولی دارم یاد میگیرم چطوری به این دلتنگ بودنه عادت کنم و این خیلی ترسناکه!

۲۹۷.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.