۲۶۹

نه که فکر کنی امشب دلگیرم که جوابتو ندادم نه...

چون میدونم یه لحظه هم فکرت درگیر نمیشه

چون همیشه میدونستم خودخواهی

جوابتو ندادم...پشبمون نیستم

بزار فقط یبارم من مثل تو باشم

۲۶۸

دقت کردی وقتی میخوای یه تیکه از فیلمی رو که دوست داشتی برای رفیقت تعریف کنی، هر جوری زور میزنی نمیشه، نمیتونی درست منظورتو برسونی نمیتونی اون چیزی که تو دلت هست رو بهش منتقل کنی، نمیتونی بهش بفهمونی که اون صحنه از فیلم چه قدربرات لذت بخش بوده من همونجوری دوستت دارم یه چیزی تو دلم هست که کسی نمیفهمه ببخشید که قلبم همزمان با پمپ کردن خون نمیتونه حرف دلمو بزنه اما تو از منِ بی زبون قبول کن یه چیزی تو دلم هست که میگه فقط تو کامیار_خاکی 

۲۶۷.پایان تعطیلات،شروع فصل جدید

تعطیلات  تموم شد و از فردا عازم شهر دانشگاهیم

زود گذشت

امشب با یه تلنگر مامان زدم زیر گریه

دلم تنگ میشه

خیلی زیاد

داداش طلبیده شده برای اربعین کربلا...ایشالا سلامت بره و بیاد

دوباره غریبی شروع میشه

بعد مثبتشم نگاه کنیم

دانشگاه

بچه ها

خوابگاه

فیلم دیدنا...

یه مدته دو دل شدم...امروز وقتی فکر میکردم با دکتر س هم حرف زدم...میگفت اصن فکرشو نکن.راهتو ادامه بده...راهتو عوض نکن...و شاید منطقی میگفت:)))

نمیدونم

ببینیم چی میشه

سلام فصل جدید