۲۲۷.تنهاتر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۲۶

ینی عمرم قد میده واسه دوباره گرفتن دستات؟؟؟

۲۲۵.تو فقط عشق منی

دستات...

دستات...

دستات...❤

۲۲۴.عزیزترین سوغاتیه غبار پیراهن تو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۲۳.وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۲۲

فردا از خونه عزیز میدم خونه خودمون

دلم تنگ شده

خیلی زیاد

این مدت خوب بود

خوش گذشت

خدا فردا رو بخیر بگذرونه

میدونم دلش اشوبه

خیلی حرف دارم واسه گفتن

شاید وقتی رفتم خونه همه رو نوشتم

۲۲۱.گریه میکنم به خنده های بی بهار هردومون

فردا اخرین امتحاته...

تموم

میرم خونه عزیز

و در نهایت به اغوش خانواده:))

یه دور دیگه باید بزنم تا یادم بیاد

اتی اهنگ گذاشته

و با هر جملش یاد تو میفتم

دلم قیلی ویلی میره

یاد خیلی چیزا میفتم

یاد پارسال این موقع ها...

یاد سالها قبل این موقع ها

یاد اتفاقایی که میشد بیفته و نیفتادن...

دلم میخواد زودتر فردا بشه...

استرس دارم...

اشوبم...

نمیدونم

خدا جون شکرت

220.,ور تورا بی ما صبوری هست ما را تاب نیست

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

219

هر چیزی را ، می‌توانی پاره کنی و دور بیاندازی ! اما روزی داخل کتابی ، نامه‌ یا عکسی پنهان شده و غافگیرانه به تو شلیک می‌کند ! تو خواهی مُرد ، اما خاطره‌ها ابدی‌اند !


امشب...شب امتحان ا/ن/ا/ت/م/ی حتی بهت پیامم دادم

که چقدر داغونم

چقدر استرس دارم

کی اینجوری شدی

کی غریبه شدی...

کی...

وقتی دل تو دلم نبود که الان زنگ میزنی...

امشب اندازه همه عمرم دلم میخواد این دوسالو استفراغ کنم

از خودم بدم میاد....متنفرم....واسه همه چیزایی که نباید میشد....واسه خودم واسه حسم...دلم میسوزه...همین.

بدم میاد از خودم

بخاطر توعه اشغال

از خودم بدم میاد

بخاطر توعه عوضی

از خودم متنفرم

بخاطر توعه خودخواه

توعه خودخواه لجن...