۱۵۴

پویا جمشیدی :


من پُرم از تو، از تویی که نباید بهت فکر کنم، از تویی که نباید در موردت حرف بزنم، از تویی که یک سکوت بی‌رحمی و مثل غریبه ها از کنارم رد می‌شی. من پُرَم از تو، از تویی که نیستی...

بعضی وقت‌ها یک‌جوری دلتنگ می‌شی که از خودت بدت میاد. به این فکر می‌کنی که تا کجا می‌شه اولویت یه نفر نبود ... .


+گاهی وقتا خیلی سنگ دل و خودخواهی...خیلی!

۱۵۳

از این روزا اگه میخواستم یه چیزشو نگه دارم...فقط مسجد بود و نمازای مغرب...نمیدونم قسمت چیه اما...فقط خدا میدونه چقدر دلتنگ این مسجد میشم...دلتنگ حال و هوای خوبش...

راستی راستی...

من همون ادمیم که حسرت داشتم فقط دو رکعت نماز تو مسجد بخونم؟

شکرت خدا

۱۵۲.اخه دور از دستات تو زندونم:(

دلم خیلی برات تنگ شده...

کاش بودی و تا ته دنیا فقط نگات میکردم...:((


+عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه

تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم نپاشه

۱۵۱

امروز مبعث پیامبر بود...

روز اخر چله ی توسلم بود

و چله سوره حشر امروز به نام من بود:)

به فال نیک میگیرمش...

خدایا شکرت

۱۵۰.جز تو هیچکی نیست

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۴۹

بهت پیام دادم...

گفتی لطف دارم

گفتی خیلی ممنون!

شاید ساده باشم به قول تو...

اما احمق که نیستم

اگه میدونستم پیام دادنم اذیتت میکنه هیچوقت اینکارو نمیکردم...

چه قدر بی رحمانه تموم ذوق امشبمو کور کردی...

امشب دلم ازت گرفت بدجور!

شکرت خدا...

۱۴۸.این روزا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۱۴۷

این چند روز خوش گذشت...نیاز داشتم بهش...

به چند روز فکر نکردن و استراحت

زنگ میزنم این هفته برم پیش دکتر

یکی از داروهاش بدجور برام تهوع میاره...

میخوام خوب باشم

خوب و امیدوار

به اتفاقاتی که قراره بیفته

به روزای پیش روم:)


۱۴۶

نمیگم از اشفتگی هام...

از حال بد روز اول فروردینم...

نمیگم از قرص هایی که میخورم...

نمیگم از فکرهام...

فقط میدونم خدا همیشه هست...

حتی میون گریه هام بود...

خودش هوامو داره