۳۲۰.مثل اشوب

این روزا خیلی درگیرم....

بیشتر از همیشه میخوام خونه نباشم

اما با این کرونای لعنتی!!

بیشتر از همیشه بهت فکر میکنم

اینکه خیلی از باورام عوض شد درموردت...داره اذیتم میکنه

اینکه نمیخوام کارهای هم دانشگاهی رو تعبیر دیگه ای کنم...

همه ازارم میده

اینکه هیچکسی نیست که بتونم باهاش حرف بزنم...

دلم از همه چی گرفته....روزگار تلخیه

حتی کوچکترین دلخوشیارو ازمون گرفت

۳۱۹.آمدم ای شاه پناهم بده...

   امام رضا (علیه ‎السلام) : هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى برطرف نماید خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش برطرف سازد.


+من خیلی بدم....ولی تو ضامنم شو اقا...

حرف زیاده...درد زیاده...تو درمون شو...مرهم شو...

به وصل خود دوایی کن دل دیوانه مارا...


۳۱۷.زندگی سگی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۳۱۶.بی تو فراق میزند زخمه بر استخوان من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۳۱۵.نفرت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۳۱۴

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.